برای ستارگان پاپ کمیاب است که به معنای واقعی کلمه ، چیزی کمتر از یک کتاب باز باشد. جاستین تیمبرلیک ، لیدی گاگا ، برادران جوناس و جنیفر لوپز تنها بخش کوچکی از موسیقی دان های مگا هستند که خاطرات خود را در مورد شغل خود ، زندگی های عاشقانه و همه چیز در بینشان ثبت کرده اند. اکنون ، یکی دیگر از افراد مشهور مشهور پیوستن به صفوف است. زندگینامه بصری ریحانا در 24 اکتبر توسط فائیدون منتشر می شود و قیمت سنگین آن 150 دلار است.


ریحانا بیش از 1000 عکس از خواننده را در 500+ صفحه خود به نمایش می گذارد. این کتاب شامل عکس های خانوادگی از کودکی خواننده در باربادوس بومی خود ، عکس های تور کنسرت در سراسر جهان ، و پشت صحنه صحنه های لحظه به لحظه مد او را نشان می دهد.

مانند هر کاری که ریحانا انجام می دهد ، از موسیقی تا ردیف های موفقیت آمیز آرایش و لباس ، کتابش از بیشتر تجملات است. نسخه استاندارد از کتاب است که برای 150 $ به فروش می رسد، و همچنین سه نسخه محدود است - ریحانا: فنتی ایکس Haidon ، که هزینه 175 $؛ Rihanna امضا شده : Luxury Supreme ، که 5500 دلار هزینه دارد. و Rihanna: Ultra Luxury Supreme ، که دارای یک پایه نمایش سنگ مرمر است و وزن آن نزدیک به دو هزار پوند است. این نسخه در حال حاضر فروخته شده است


YouTube
در حالی که قدرت ستاره ریحانا از زمان برخورد وی در صحنه موسیقی در 17 سالگی در سال 2005 تنها افزایش یافته است ، اما او اکثراً در سالهای اخیر از کانون توجه تبلو ناپدید شده است. در حالی که مطمئناً شایعات پیرامون زندگی دوستیابی ریحانا و بازگشت او به موسیقی پس از وقفه سه ساله به گوش می رسد ، اما او درباره زندگی شخصی و برنامه های شغلی خود بسیار کم تأیید کرده است. هواداران باید منتظر بمانند که آیا این کتاب ریحانا بینش بیشتری در مورد زندگی شخصی و افکار یکی از محبوب ترین ستاره های پاپ جهان دارد یا خیر .