هنگامی که داستان در کتاب قبلی به پایان رسید ، در زیر اتاق زیر شیروانی ، کورین دیکسون بسیار جوان و پنهان باردار در حال آماده شدن برای عروسی آینده خود به گارلند فاکسورث بود. در خارج از زیر شیروانی ، وقت کمی داستان را به هدر می دهد و عروسی و تولد مالکوم را در یک پیش نویس مختصر ، هدر می دهد ، و باقیمانده داستان 5 سال بعد اتفاق می افتد.


این اولین مشکل من در مورد دانلود کردن کتاب بود. این باعث شد من فوراً احساس بی نظمی کنم. اولین کلماتی که در این کتاب خوانده ام بیان داشت که این "انتخاب جائی بود که در زیر اتاق زیر شیروانی خاموش است". اگر این کار را کرده بود ، من تعجب نمی کردم که کتاب سوم را در این سریال بخوانم و نه به عنوان دوم. من به شدت گیج شده بودم ... چطور ممکن بود که مالکوم تقریباً پنج ساله باشد وقتی عروسی حتی هنوز اتفاق نیفتاده است ؟! مجبور شدم آن را در گوگل جستجو کنم ، زیرا اطمینان داشتم که کتاب اشتباهی را می خوانم ... فقط برای فهمیدن که نیستم. صبر کنید ... چه؟

75984w798

خوب. این یک شروع ناپاک بود ، اما می توانم از آن فرار کنم. حالا داستان بهتر می شود که می فهمم ما در جدول زمانی کجا هستیم. درست؟

اشتباه. از آنجا که اکنون ، من مجبور شدم با موضوعات دیگری که من را دیوانه کرده بودند ، سر و کار داشته باشم.

مردم هنوز هم به شیوه های نادرست تاریخی رفتار می کردند. گفتگو هنوز برای افرادی که در سال 1895 زندگی می کنند به طرز وحشتناکی اشتباه بود. به عنوان مثال: در یک مقطع ، گارلند به کورین می گوید "شما داغ هستید." (و نه ... او تب و تاب نبود.) چگونه یک خواننده قرار است این داستان را بخرد. در اواخر قرن نوزدهم اتفاق می افتد و چیزی شبیه به آن گفته می شود ؟!

4e7e4

با وجود گذشت چندین سال (و اضافه شدن کودک) ، هیچ رشد شخصیتی در کورین یا گارلند مشاهده نمی شود. شخصیت ها کم عمق هستند و هیچ کیفیتی برای پس انداز ندارند. مالکوم علی رغم نقش مهم خود در گل در اتاق زیر شیروانی ، تأثیر کمی در داستان کلی دارد. همانطور که در کتاب توضیح داده شده است ، او چیزی غیر از کودک کلیپ های کلیشه ای نیست. هیچ چیز باعث نمی شود او ایستادگی کند به گونه ای که پیش بینی می کند که در نهایت چه کسی خواهد شد ، علی رغم اینکه نگاه ها و یا اقدامات به عنوان "زیرکانه" توصیف می شود. این احساس برای من هیچوقت کم کم به نظر نمی رسید که بسیار ناخوشایند باشد - فقط در یک کودک خردسال سعی در یافتن راه خود برای چیزی پیدا کرده است و چیز دیگری نیست.

اگرچه من به خاطر یک واقعه دیر هنگام داستان با دلسوزی با کورین احساس دلسوزی کردم ، اما در صورتی که او شخصیتی دلسوزانه تر باشد ، نمی توانست تأثیر جدی را که می توانست داشته باشد داشته باشد. اگر من واقعاً به او اهمیت می دادم ، آنچه اتفاق می افتاد طوفان احساساتی را برانگیخته بود ... اما او به طور کلی غیرممکن بود که به سادگی امکان پذیر نبود.

یک بار دیگر باید به این نکته اشاره کنم که گارلند چیزی نیست مانند آنچه در باغ سایه ها نشان داده شده است . من در پذیرش تغییرات شدید بین خود جوان و بزرگتر دشوار هستم. مردم با افزایش سن تغییر می کنند ، اما این خیلی زیاد است؟ نظرات ممکن است متفاوت باشد ، اما برای من واقعی نیست.

این داستان (که تقریباً از دست ندیدم زیرا لیستی از سری دیگر VCA پیش از آن آمد) ، یک پیچ و تاب داشت که مرا به شدت مورد علاقه خود قرار داد. امکانات زیاد است ، و من کنجکاو هستم که آیا چیزی از این به دست خواهد آمد. این ، بیش از هر چیز ، مرا کنجکاو کرده است که کتاب بعدی ، Shadows of Foxworth را بخوانم .

یک نسخه خواندن از این کتاب با تقدیر از کتابهای گالری از طریق نتگللی دریافت کردم .

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: VC Andrews
عنوان: Out of the Attic
Series: Dollanganger # 7
ژانر: گوتیک ، داستان های تاریخی
تاریخ انتشار: 4 فوریه 2020 توسط گالری تصاویر
رتبه: 2 ستاره

درباره کتاب
افسانه محبوب Dollanganger پیچ خورده ، دو نسل قبل از کورین فاکسورث ، فرزندان خود را در گلها در اتاق زیر شیروانی قفل کرد . کتاب دوم در یک قوس جدید داستان پیشگویی ، Out of the Attic حماسه های خانوادگی Dollanganger را با سفر به ده ها سال به زمان کشف سرنوشت شرور قبیله ، کشف می کند.

کورین دیکسون جوان ، با گارلند فاکسورث خوش تیپ ، ثروتمند و ثروتمند ، ازدواج کرده و یک بارداری غیرمنتظره را تجربه می کند ، زندگی خود را با آنچه او تصور می کرد بسیار متفاوت است. غالباً تنها در عمارت سالن فاکسورث ، او عملاً می تواند قضاوت اجداد را نسبت به او ناکافی کند - نه یک فاکسورث . پرتره های استرن از دیوارها به او خیره می شوند و خادمان با او عجیب رفتار می کنند. هیچ چیز در مکان وسیع واقعاً او نیست.

حتی پسرش ، مالکوم فاکسورث ، متولد اتاق مجلل قو و فوراً دور یک پرستار مرطوب خیس شده است ، از نظر او بیگانه است. با وجود یک شوهر که به طور متناوب غایب است و بسیار نزدیک است ، کورین هنوز نمی فهمد که او به سختی سطح آنچه را که در زیر نمای تاریک سالن فاکسورث و خانواده ای که میراث آن را نگه می دارد قرار گرفته است ، خراشیده است.

درباره نویسنده
VC Andrews در 19 دسامبر 1986 درگذشت. اکثر کتاب های منتسب به VC Andrews در واقع توسط یک نویسنده ارواح نیدرمن نوشته شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب وی ، این صفحه را در  قسمت کامل VCA بخوانید .

VC اندروزاندرو نیدرمن ، نویسنده داستان اصلی رمان های VC Andrews
کتاب هایی که قبل از مرگ وی توسط VC Andrews نوشته شده است

مرکز توجه کتاب: تقسیم بی مرگ توسط جاستینا ایرلند

 

 

 

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir